Sa nekoliko fotografija u nastavku teksta želimo da se nadovežemo na predhodni članak o pontonima i mestima za pristajanje u Srbiji.

Primer je iz Nemačke, grad Pasava – Lindau. Prikazano je kako se sa vrlo malo ulaganja odlično koristi postojeća infrastruktura. Identično bi moglo da se uradi u Beogradu. Izmeštanjem postojećeg pontona na pogodnije mesto i minimalnim prilagođavanjem obale rešio bi se problem pristajanja putničkih brodova za manje od mesec dana.

FOTO: Branislav Vajda, privez za putničke brodove Passau – Lindau

 


Mesto za snabdevanje strujom i pitkom vodom

 

Pasau – Lindau, putnički terminal

 

Veza brod – obala

Želeli bi da napomenemo da se omarići za struju i pitku vodu nalaze na svakih 100 metara prikazanog keja i da je korišćenje obalne struje za brodove OBAVEZNO i da Republika Nemačka to dobro naplaćuje.

Ovakvim rešenjem bi se napravilo više mesta u Savi, smanjila bi se buka od pomoćnih brodskih motora, a kapacitet za prijem brodova bi bio dva do tri puta veći od trenutnog, uz poštovanje svih elemenata bezbednosti plovidbe.

Pozivamo nadležne da razmotre ponuđena rešenja u interesu Srbije i njenih građana.

Upravni odbor UPLS